Regulamin rezerwacji apartamentów Czorsztyn Lux Apartments
Zapoznanie się z poniższym regulaminem jest obowiązkiem każdego z Gości. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od przestrzegania zasad w nich zawartych.
- Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w wybranym apartamencie. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Umowa pomiędzy Klientem a Wynajmującym zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji on-line, za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- Rezerwacja
- Klient rezerwuje pobyt w wybranym okresie. Na adres e-mail Klienta zostanie przesłane potwierdzenie wstępnej rezerwacji apartamentu. W przypadku braku potwierdzenia dokonania wpłaty zadatku, zgodnie z terminem uwzględnionym w potwierdzeniu rezerwacji, Wynajmujący zachowuje możliwość anulacji rezerwacji. Na wpłatę zadatku Klient otrzymuje 24 godziny. Brak wpłaty w powyższym terminie skutkuje automatyczną anulacją rezerwacji.
- Potwierdzenie rezerwacji wysłane przez Wynajmującego uwzględnia:
- datę pobytu Klienta
- kwotę należną do opłaty za wynajem
- informację dotyczącą wysokości zadatku
- dane konta bankowego
- ogólne warunki rezerwacji
- Po otrzymaniu zadatku za rezerwację, klient otrzyma e-mail potwierdzający rezerwację.
- Wpłacony zadatek na poczet rezerwacji ma formę bezzwrotną
III. Warunki umowy najmu
- Wynajęcie apartamentu, obejmuje wszelkie opłaty za media, przedmioty jednorazowego użytku znajdujące się na wyposażeniu apartamentu (środki czystości, kosmetyki) oraz usługi ogólnodostępne dla Gości obiektu.
- Doba rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
- a) Wcześniejsze udostępnienie apartamentu w dniu przyjazdu uzależnione jest od aktualnego obłożenia obiektu i każdorazowo rozpatrywane jest indywidualnie przez Wynajmującego. Niezależnie od dobrej woli Wynajmującego, nie gwarantuje on wcześniejszego zameldowania w dniu przyjazdu z wyprzedzeniem.
- b) Przedłużenie doby uzależnione jest od aktualnego obłożenia obiektu i każdorazowo rozpatrywane jest indywidualnie przez Wynajmującego. Niezależnie od dobrej woli Wynajmującego, nie gwarantuje on przedłużenia doby w dniu wyjazdu z wyprzedzeniem.
- Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić Wynajmującego wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę materialną lub naraża bezpieczeństwo innych Gości przebywających na terenie obiektu.
- Klient może korzystać z apartamentu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.
- Klient rezerwując apartament zgadza się na doliczenie opłaty serwisowej w kwocie ustalonej w potwierdzeniu rezerwacji.
- Dziecko do lat trzech, śpiące na łóżku z dorosłymi lub we własnym łóżeczku i niewymagające pościeli, nie ponosi żadnych opłat za pobyt. Pozostałe dzieci rozliczne są zgodnie z warunkami rezerwacji.
- Na terenie Gminy Czorsztyn obowiązuje opłata miejscowa w wysokości 2,00 PLN za osobę za każdy dzień pobytu, która nie jest wliczona w cenę pobytu.
- W ramach rezerwacji Klientowi przysługuje bezpłatne miejsce parkingowe przy obiekcie. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa pozostawionego przed obiektem.
- Płatność za pobyt następuje w dniu przyjazdu.
- Nie wykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek nie przyjazdu, późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu niż wynika to z rezerwacji nie powoduje obniżenia płatności za usługę.
- Apartament jest wyposażony oraz dostosowany do używania określonych sprzętów elektronicznych. Zabrania się montowania i używania własnych sprzętów, które nie stanowią standardowego wyposażenia pokoju (w tym; grzałki elektryczne, żelazko, czajnik, itp. ), mogących wpływać na bezpieczeństwo obiektu lub znacząco obciążać instalację elektryczną.
- Osobom postronnym obiekt nie udziela informacji o danych osobowych Gości zameldowanych.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu Czorsztyn Lux Apartments lub Gości, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia obiektu.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności od niego niezależnych, np. przerwy w dostawie prądu lub wody.
- Gość opuszczając pokój powinien każdorazowo sprawdzić czy drzwi są zamknięte.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odsyłane na jego koszt za pośrednictwem kuriera. Rzeczy przechowywane są przez okres 1 miesiąca. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty znalezione zostaną rozdysponowane zgodnie z Ustawą z dn. 20.03.2015 o Rzeczach znalezionych (Dz. U. poz. 397).
- Obowiązki Klienta
- Faktyczna liczba osób mających mieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania Wynajmującego o zmianie liczby osób przebywających w wynajętym Apartamencie.
- Klient jest zobowiązany do zgłoszenia dokwaterowania kolejnej osoby Wynajmującemu przed zaistnieniem takiej sytuacji. Wynajmujący zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dodatkowych osób, jeżeli ich łączna liczba przekracza możliwości techniczne danego apartamentu. Dodatkowe osoby zostaną rozliczone zgodnie z ustaleniami pomiędzy Klientem a Wynajmującym.
- Klient zobowiązuje się do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa. Na terenie obiektu, obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 – 06:00. Nieprzestrzeganie ciszy nocnej spowoduje konieczność natychmiastowego opuszczenia obiektu bez zwrotu wpłaconej kwoty.
- Klient oraz jego Goście odpowiadają za wszelkie szkody, jakie wyrządzą w wynajętym Apartamencie, częściach ogólnodostępnych jak i na terenie Obiektu oraz do niezwłocznego powiadomienia Wynajmującego o wszelkich szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia.
- Goście Czorsztyn Lux Aparatments zobowiązani są dokonać meldunku online lub podczas odbierania kluczy. W przypadku odmowy wypełnienia karty meldunkowej Wynajmujący ma obowiązek odmówić wydania kluczy do pokoju.
- Usługi dodatkowe
- Zwierzęta są akceptowane w wybranych apartamentach za dodatkową opłatą 50 PLN/doba.
- Łóżeczko dla dziecka jest dodatkowo płatne, w kwocie 40 PLN/ doba.
- Jednorazowe sprzątanie na życzenie Klienta, jest dodatkowo płatne w kwocie ustalanej indywidualnie.
- Zgubienie lub zniszczenie klucza do apartamentu skutkuje naliczeniem opłaty w wysokości 250 PLN.
- Wywołanie fałszywego alarmu przeciwpożarowego związanego z nieodpowiedzialnym i niewłaściwym zachowaniem Gościa skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty związanej z przyjazdem Państwowej Straże Pożarnej.
- Obiekt nie prowadzi usługi room service.
- Obiekt nie posiada stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Na terenie obiektów Czorsztyn Lux Apartments obowiązuje zakaz ładowania samochodów ani innych pojazdów z gniazdek elektrycznych.
- Zmiany w rezerwacji
- Modyfikacja rezerwacji możliwa po jej dokonaniu, możliwa jest wyłącznie w drodze indywidualnego porozumienia z wynajmującym. Zatwierdzenie modyfikacji rezerwacji następuje w formie potwierdzenia pocztą elektroniczną.
VII. Wystąpienie sił wyższych
- Strony mogą uchylić się od odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zawartej umowy, jeżeli nastąpiło ono w wyniku zdarzenia siły wyższej.
- Do celów umowy, „siła wyższa” oznacza każde zdarzenie uniemożliwiające wykonanie zobowiązania, pozostające poza kontrolą stron, którego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy i któremu nie można było zapobiec, w tym między innymi: działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne, awarie techniczne mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy i/lub wszelkie inne zdarzenia podobnej natury. W sytuacji gdy, zaistnienie takich zdarzeń uniemożliwi jakiejkolwiek ze stron należyte wykonanie umowy. Strona ubiegająca się o uchylenie odpowiedzialności, zgodnie pkt. 1 powyżej, ma obowiązek niezwłocznie powiadomić na piśmie druga stronę o zaistnieniu zdarzenia siły wyższej uzasadniającego takie uchylenie.
VIII. Prawo właściwe
Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie.
- Przetwarzanie i ochrona danych osobowych
Informujemy, że dane z dokonanych rezerwacji, GrupaGorc, jako administrator będzie przetwarzać w zakresie niezbędnym w celach meldunkowych, zrealizowania obowiązków prawnych (w tym podatkowych), oraz dla zabezpieczenia własnych prawnie uzasadnionych interesów w postaci dochodzenia przysługujących ewentualnych roszczeń o charakterze majątkowym i niemajątkowym oraz obrony przed ewentualnymi roszczeniami innych osób.
Informujemy, ze w stosunku do powyższych danych przysługuje prawo do dostępu, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania , a także prawo do przenoszenia danych. Informujemy, że podanie powyższych danych jest konieczne do realizacji celów rezerwacyjnych. W przypadku braku ich podania nie będzie możliwe wykonanie celów meldunkowych. Informujemy że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Wynajmujący:
GrupaGorc Katarzyna Cięciwa
NIP: 735-292-23-34
Miejsce wykonania usługi:
Czorsztyn Lux Apartments ul. Za Stylchyn
34-440 Kluszkowce
Reklamacje dotyczącą pobytów akceptowane tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej
- Na potrzeby niniejszej procedury za „Klienta” uważa się konsumenta w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121) korzystającego z usług świadczonych przez Czorsztyn Lux Apartments, składającego Reklamację.
- Na potrzeby niniejszej procedury za „Reklamację” uznaje się oświadczenie Klienta złożone w formie pisemnej lub w przesłane pocztą elektroniczną (niezależnie od nazwy / tytułu pisma) skierowane do Czorsztyn Lux Apartments, które dotyczy naruszenia praw Klienta powstałego w związku z korzystaniem z usług oferowanych przez Czorsztyn Lux Apartments. Reklamacja winna zawierać dane pozwalające na jednoznaczną identyfikację Klienta, jak również dane umożliwiające kontakt z Klientem oraz przedmiot Reklamacji (dokładny opis zastrzeżeń Klienta).
- Reklamacje w formie elektronicznej należy wysyłać na adres poczty elektronicznej czorsztynlux@gmail.com
- Klient powinien zgłosić Reklamację możliwie niezwłocznie po uzyskaniu informacji o zaistnieniu okoliczności budzących zastrzeżenia, w celu rzetelnego i efektywnego rozpatrzenia Reklamacji.
- Czorsztyn Lux Apartments, po otrzymaniu Reklamacji podejmie działania mające na celu rozpatrzenie Reklamacji. Upoważniony pracownik ma prawo skontaktować się z Klientem w przypadkach wymagających dokonania ustalenia stanu faktycznego z udziałem Klienta bądź uzyskania dodatkowych informacji niezbędnych do właściwego rozpatrzenia Reklamacji.
- Odpowiedź na Reklamację zawierać będzie:
- a) uzasadnienie faktyczne i prawne, chyba że nie wymaga tego charakter podniesionych zarzutów,
- b) informację na temat zgłoszonego problemu ze wskazaniem odpowiednich fragmentów umowy bądź przepisów obowiązujących na terenie obiektu, chyba że nie wymaga tego charakter podnoszonych zarzutów,
- c) wskazanie osoby udzielającej odpowiedzi.
- Udzielenie odpowiedzi na Reklamację zgłoszoną przez Klienta powinno nastąpić w możliwie krótkim terminie, nie dłuższym jednak niż 14 dni od wpływu Reklamacji.